Se 1½ time lang Foredrag
på Dansk, på YouTube nuklik
påNyeste
forskning som kategorisk afviser det universelle incest tabu: Engelsk
Introduktion (4 min.), resten på dansk. Engelsk tekst til højre for
videobilledet på YouTube findes 3 links: til ægyptologens forlag, hvor
bogen kan købes, til bogens indholdsfortegnelse og til de første 24
sider af bogen som alle kan læse fritklik
her For at afspille hele det 1½ time lang foredrag / diskussion automatisk (i stedet for manuelt én efter én) gå til følgende YouTube side og klik på "Play All" i højre side - for automatisk afspilning gå først til den pågældende YouTube side ved atklikke her New Research Rejects Universal Incest Taboo: Eng. Intro, Eng. Text Right of Screen; Dansk Foredragklik her |
||
|
||
Din krop er din og min er min! |
||
Nedenfor er kommentarer til forskellige
debatter i medierne om gensidig integration: Bøssekamp og gensidig integration Af Qi Gong naturist og forfatter Troels Peter Schmidt:
I 1972 var det forbudt for mænd at danse sammen i offentlige etablissementer, såsom dansestederne i Tivoli og det daværende Palmehaven ved Vesterport i København. Sex-pol (en anarkistisk seksualpolitisk forening som jeg deltog aktiv i) og Bøssernes Befrielsesfront indledte nogle protest-aktioner i disse år mod danseforbudet i København. Blodige overfald Mens BBF udgjorde den pulserende livsnerve bag bøssefrigørelsen var Forbundet af 1948 (det nuværende Landsforeningen for Bøsser og Lesbiske) den institutionaliserede del af kampen der stille og roligt sikrede at mange af de opnåede reslutater ikke gik tabt og endda at nogle nye sejre stadig kunne opnås. Begrebet gensidig
integration I dag er mange bøssetræk og –egenskaber overtaget af mange såkaldte almindelige heteroseksuelle mennesker i samfundet. Uden at man opfsttes som bøsse kan mænd i dag bære øreringe, gå med neglelak, danse sammen og dyrke anal sex. Det er sket på en sådan måde at der er tale om frie individuelle valg, ikke noget påtvunget og skubbet ned over hovedet på det heteroseksuelle majoritetssamfund – men via oplysning der primært tog afsæt i BBF, for derefter at blive fulgt op af Landsforeningen for bøsser og lesbiske. Frihed er noget man ta´r Princippet
assimilisation Som Peter Tudvad shrev i dagbladet Politiken d. 8. juni 2001 (Minoritet er minoritet værst) angående den radicale bøsse Klaus Bondams totalitære krav til en muslim, Mona Sheikh, såfremt Klaus Bondam skulle være med til at støtte hendes opstilling til næste folketingsvalg for Det Radicale Venstre: ”Hvis Mona Sheikh ikke vil underskrive en håndfæstning, der forpligter hende til at kende det registrerede partnetskab helligt og ukrænkeligt, så skal hun ikke regne med, at Bondam vil støtte hendes kandidatur! Hvor mange muslimer mon der så bliver plads til på den radikale kandidatliste? [...] Hvis de etablerede partier ikke som udgangspunkt vil stille sig tilfreds med, at kandidaten er enig i otte ud af ti hovedprincipper, kan de trygt regne med, at muslimer resignerer og i stedet for med vold og magt at lade sig assimilere finder andre fora for deres politiske engagement – i bedste fald Minoritetspartiet, i værste fald i Befrielsespartiet." Minoritet er minoritet værst, af Peter Tudvad. Princippet
gensidig integration I modsætning hertil repræsenterer Minoritetspartiet princippet om gensidig integration, hvor der er plads til forskelligheder - i partiet og for dem som vil opstille. Minoritetspartiet er i overenstemmelse med livsnerven og frigørelsessånden i Bøssernes Befrielses Front der til enhver tid talte imod tvangsnormaliseringens tyranni selvom det ofte var i form af underholdning. Mens de dominerende kræfter i Det Radicale Venstre er i overensstemmelse med de pæne kræfter der søger frigørelsen på det etableredes præmisser – en assimileringspolitik. Apropos:
Klik her for |
||
Kommentar til debat i Information
d. 2.-3. juni 2001: Troels Peter Schmidt Khaders assimilisation Quraishys insisteren på begrebet gensidig integration baseret på Menneskerettighedserklæringen og det enkelte menneskes ukrænkelighed er eksemplet par excellence på retten til forskellighed. Quraishy er jo tillige medlem af et parti hvis politiske motto er frihed til forskellighed. Til gengæld er Khader den halalyuppie der har udbredt
begrebet halalhippie. Sidstnævnte er et skældsord til brug imod dem
som mest direkte støtter etniske minoriteters kamp på deres egne præmisser.
Khader og Jeppesen repræsenterer assimilisations-princippet, som er
den uundgåelige konsekvens af ikke at støtte minoriteterne
på deres egne præmisser. |
||
Kommentar til debat i
Ekstra Bladet d. 31. juni om nøgenhed: Af Just-Well redaktøren Troels Peter Schmidt Pia Kjærsgaard vil ikke
tillade anden adfærd end sin egen var budskabet i Som en naturist skrev d. 31. maj i E.B.: "Forskellige kulturer har
det bedst med gensidig respekt for hinandens mangeårige
traditioner." Måske er konklusionen på dette at de involverede parter må respektere hinanden som de er! Apropos: Minoritet er
minoritet værst, af Peter Tudvad - Politiken, 8. juni 2001. Kommentar til debat i
Ekstra Bladet om nøgenhed: Jeg erindrer fra sidste
gang, det var varmt nok til, at jeg havde lyst til at ligge nøgen på en
dansk strand. Pludselig
dukkede politiet uventet op med feltråbet: ”Tag bukserne på”! Det bør de ansatte ved Bellevue Strand skrive sig bag øret når de udtaler sig til pressen, at nøgenbadning bør henvises til nudiststrandene. Og ligesom alle os der tilhører majoritetssamfundet kan også den i pressen omtalte familiefader, Hajali, (ham der beskyldes for ikke at kunne lide nudister på stranden), han kan naturligvis også finde megen visdom i begrebet gensidig integration. Faktisk er det mest det etablerede og magtfulde majoritetssamfund, der i sagens natur, bærer det største ansvar for en rimelig og gensidig integration i hele samfundet. Forskellige kulturer har det bedst med gensidig respekt for hinandens mangeårige traditioner. |
||
Lørdagskroniken i Politiken d. 2. juni: De nordiske i Rom, af Maria Marcus. Søndagskroniken i Politiken
d. 3. juni: Kulturradikalisme
i det 21. århundrede, |
||